جهت رفع اتفاقات شماره 122 به صورت 24 ساعت پاسخگو می باشد و جهت اخذ خدمات فروش انشعاب یا پس از فروش نیز در روزهای کاری از ساعت 7 الی 18 تماس گرفته شود
 

هر گونه مدرک مالکیت یا هویتی و نامه ها از طریق هر پیام رسانی که میسر است به شماره اختصاصی دریافت مدارک مکانیزه 09137473122 ارسال گردد تا در سامانه ثبت و فرآیند ادامه یابد.

 

از خرداد تا شهریور ماه در سال 25 مترمکعب در ماه برای هر خانوار و از مهر تا اردیبهشت در سال 20 مترمکعب
 

در شهر یزد حدود 200 لیتر در شبانه روز

 

مختصاتی مانند متراژ ( زمین و ساختمان) کاربری ملک

 

کارمزد دفع فاضلاب در شهر یزد معادل 70% مبلغ آب بها محاسبه میگردد و زمان آن پس از گذشت چهار ماه یا دو روز قرائت از تاریخ نصب سیفون فاضلاب در ملک مشترک می باشد

 

میزان مصرف برابر متوسط مصارف زمان سلامت کنتور براورد و آب بها براساس آن محاسبه میگردد.

 

دو منطقه که منطقه یک واقع در خیابان شهید آیت الله مطهری و منطقه دو واقع در بلوار بسیج است

 

کد رایانه یا شماره پرونده ، کد اختصاص یافته به اشتراک است که بمنظور شناسایی مشترک در خدمات الکترونیک شرکت مورد استفاده قرار می‌‌گیرد و برای هر مشترک درسطح استان یزد یکتا می‌باشد .

 

جهت دریافت خدمت، نیاز به حضور در امور مشترکین یا دفتر پیشخوان نیست و صرفا طی تماس با شماره 122 و انتخاب گزینه مربوط به ارائه خدمات فروش و پس از فروش، می توان هر خدمتی را دریافت نمود

 
« 1 2 3 » صفحه:
کلیه حقوق این پورتال متعلق به شرکت آب و فاضلاب استان یزد می باشد

پشتیبانی : دفتر فناوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب یزد

DibaGroup (DCMS Prime)  |  Arvan