چگونه شکایات، انتقادات یا پیشنهادات خود را به گوش مسئولین امر برسانیم؟

شما شهروند گرامی می توانید از طریق شماره تلفن  122 سامانه مردمی و شماره تلفن 6242221-0351 با روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب و سامانه پیام کوتاه به شماره 30008122و نیز در وب سایت شرکت در بخش طرح تکریم لینکی با عنوان فرم رسیدگی به شکایات وجود دارد که می توانید  شکایات انتقادات خود را به گوش مسئولین برسانید همچنین  اگر انتقاد و یا شکایتی از  نحوه ارائه خدمات توسط دفاتر پیشخوان دارید می توانید با شماره تلفن 6242221-0351 در شهر یزد تماس حاصل فرمایید.

کلیه حقوق این پورتال متعلق به شرکت آب و فاضلاب استان یزد می باشد

پشتیبانی : دفتر فناوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب یزد

DibaGroup (DCMS Prime)  |  Arvan