آب و فاضلاب شهری یزد - بیانیه راهبرد مشارکت

 
 

شرکت آب و فاضلاب استان یزد در جهت انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی و توان کارشناسی خدمات باکیفیتی را  به شایستگی

و در چارچوب وظایف قانونی خود به ذینفعان ارائه نماید. چشم انداز سازمانی ما آن است که  همواره بعنوان یکی از بهترین شرکت ها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم.

ارائه خدمات علمی، دقیق، کارشناسی، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش های سازمانی ما قرار دارد.

هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای مأموریت ها و ارائه خدمت به مردم، نیازمند توجه کامل مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت

بازخوردهای حاصل از تعاملات دوسویه ، انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکان پذیر است که

مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و

انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.

در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی شرکت آب و فاضلاب استان یزد برخود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان،

متخصصین ، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان  را گردآوری و راهکارهای افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. شرکت آب و فاضلاب استان یزد تعامل و تبادل اطلاعات

با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

شما می توانید دیدگاه خود را به صورت الکترونیکی از طریق تارنمای شرکت به آدرس abfayazd.ir در بخش های تماس با ما و تالار ایده ماندگار و همچنین به صورت تلفنی

و یا حضوری در میز خدمت به این شرکت انتقال دهید. ما همواره مشتاق دیدگاهها و نظرات شما هستیم. ضمناً در سامانه نظام پیشنهادات به آدرس pishnahad.nww.ir نیز

قادر به ارسال دیدگاههای خود هستید.


نگارنده:مدیر سیستم
بازدید:41 مرتبه