جهت دریافت خدمت، نیاز به حضور در امور مشترکین یا دفتر پیشخوان نیست و صرفا طی تماس با شماره 122 و انتخاب گزینه مربوط به ارائه خدمات فروش و پس از فروش، می توان هر خدمتی را دریافت نمود

 

تغییر نام مشترک با ارائه سند شش دانگ / سه دانگ ‏‏‏‏‏، صلح نامه که شماره اشتراک در آن ذکر شده باشد و با قولنامه به همراه تعهد محضری امکان پذیر است .

 

شماره اشتراک مندرج در قبض آب بها ( شماره پلاک آب ) خود را ارائه نمائید . ( شایسته است درصورت تغییر در مشخصات ملک ، کپی پروانه ساختمان نیز ارائه گردد . )

 

با در دست داشتن شماره اشتراک و مدارک جدید با شماره تلفن 122 تماس گرفته یا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نمائید.
 

در صورتیکه مصرف عادی مشترک افزایش و کاهشی نداشته ولی قبض آب به صورت غیرمنتظره ای افزایش و یا کاهش داشته باشد .

 

سریعا با شماره 122 تماس گرفته تا نسبت به قطع آب اقدام و سپس با انتخاب گزینه خدمات پس از فروش با شماره گیری 122، درخواست کنتور ارائه شود

 
کلیه حقوق این پورتال متعلق به شرکت آب و فاضلاب استان یزد می باشد

پشتیبانی : دفتر فناوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب یزد

DibaGroup (DCMS Prime)  |  Arvan