|  رنگ  |  + . -
ADA
بستن این پنجره
این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

آب و فاضلاب شهری یزد - بیانیه راهبرد مشارکت

 
 

بیانیه راهبرد مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان یزد

شرکت آب و فاضلاب استان یزد در جهت انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی و توان کارشناسی خدمات باکیفیتی را به شایستگی و در چارچوب وظایف قانونی خود به ذینفعان ارائه نماید. چشم انداز سازمانی ما آن است که  همواره بعنوان یکی از بهترین شرکت ها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم.

ارائه خدمات علمی، دقیق، کارشناسی، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش های سازمانی ما قرار دارد.

هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای مأموریت ها و ارائه خدمت به مردم، نیازمند توجه کامل مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل از تعاملات دوسویه ، انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکان پذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.

در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی شرکت آب و فاضلاب استان یزد برخود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین ، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان  را گردآوری و راهکارهای افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. شرکت آب و فاضلاب استان یزد تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

شما می توانید دیدگاه خود را به صورت الکترونیکی از طریق تارنمای شرکت به آدرس abfayazd.ir در بخش های تماس با ما و تالار ایده ماندگار و همچنین به صورت تلفنی و یا حضوری در میز خدمت به این شرکت انتقال دهید. ما همواره مشتاق دیدگاهها و نظرات شما هستیم. ضمناً در سامانه نظام پیشنهادات به آدرس pishnahad.nww.ir نیز قادر به ارسال دیدگاههای خود هستید.

 

بیانیه راهبرد مشارکت وزارت نیرو

وزارت نیرو، به عنوان متولی تامین، انتقال و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی و تولید برق مطمئن و پایدار برای مصارف بخش های مختلف و آحاد جامعه در سطح کشور؛ خود را موظف می داند در جهت تدوین اهداف، برنامه‌ها و فعالیت‌های مرتبط با صنعت آب و برق، حتی المقدور نسبت به اخذ مشارکت عمومی تلاش نموده و در این زمینه خط مشی خود را به شرح زیر ترسیم، و بر عملکرد شرکت‌ها و مؤسسات زیرمجموعه نظارت نماید.:

جلب مشارکت و کسب رضایت مردم در بالاترین سطح ممکن و تلاش در جهت رعایت کامل منشور حقوق شهروندی در حیطه وظایف و فعالیت‌های وزارت نیرو توسعه اعتماد و سرمایه اجتماعی در نظام حکمرانی و مدیریت منابع آب و انرژی از طریق احترام به حقوق شهروندان و استیفای حقوق اجتماعی آنان و تلاش در جهت فراهم آوردن زمینه‌ سلامت جسمی، روحی و روانی و اجتماعی آحاد جامعه در زمینه‌های مرتبط با صنعت آب و برق اطلاع‌رسانی جامع و آموزش و فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب و انرژی؛ با هدف ارتقای آگاهی کارکنان، مشترکان و ذینفعان نسبت به وظایف فردی و مسئولیت‌های اجتماعی خویش در قبال جامعه و جلب و جذب مشارکت‌های مردمی شفاف‌سازی و فراهم کردن بستر مشارکت همه ذینفعان در سیاست‌گذاری، تصمیم‌گیری و اجرای سیاست‌ها و طرح‌ها، با به‌کارگیری ابزارهای مناسبِ مشارکت الکترونیک، و بهره‌گیری از ظرفیت مشاوره ای مردم و سازمان‌های مردم نهاد تسهیل دسترسی آزاد و جامع به اطلاعات آب و انرژی  بهبود پاسخگویی در برابر تبعات و عواقب تصمیمات و فعالیت‌های وزارت نیرو بر محیط‌زیست و جامعه؛ در راستای مسئولیت اجتماعی سازمانی. سنجش میزان رضایتمندی کارکنان و مشترکان از دریافت خدمات در بازه زمانی یکساله، بطور مرتب، جهت ارائه خدمت به نحو شایسته تر در نظر گرفتن تمهیدات لازم به منظور جمع‌آوری و بهره‌برداری از نظرات، پیشنهادات و انتقادات کارکنان، مشترکان و ذینفعان در راستای جلب رضایت مشترکین صنعت آب و برق، در چارچوب قوانین و  مقررات از کلیه کارکنان، مدیران، مشاوران، پیمانکاران و ذینفعان انتظار می‌رود با التزام عملی به موارد فوق الذکر، تلاش نمایند تا زمینه تحقق آن در وزارت نیرو و کلیه شرکت‌های تابعه و وابسته و شرکت های فعال در صنعت آب و برق، فراهم آید..

 

لینک راهبرد مشارکت وزارت نیرو




مدیر سیستم
253 مرتبه
چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399