|  رنگ  |  + . -
ADA
تضاد رنگ
سیاه و سفید
بازگرداندن
بستن این پنجره
این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

 شرح خدمات 122

 
 

شرح خدمات قابل ارائه توسط مرکز ارتباطات مردمی 122

 

تمامی تماس های برقرار شده از کل سطح شهرهای استان  توسط تلفن های ثابت و همراه بدون پیش شماره با تلفن سه رقمی 122 به  مرکز ارتباطات مردمی 122 متصل می شود که سوابق آن در نرم افزار مدیریت تماس سامانه ثبت می گردد .

 این تماس ها به دو دسته : الف : ارتباط با اپراتور سامانه  ب: بدون ارتباط با اپراتور سامانه تقسیم می شوند.

 الف : تماسهای ارتباط با اپراتور : پس از خوش آمدگویی تلفن گویا 122 با گرفتن شماره 1 به اپراتور متصل می گردد که از این مرحله به بعد تمامی  محتویات مکالمه طرفین به صورت خودکار و خارج از اراده و کنترل اپراتور ضبط می گردد .

 این دسته از تماس ها عمدتاً به 5 زیر شاخه به شرح ذیل تقسیم می شود:

 1- دریافت تماسهای مرتبط با اعلام حوادث آب و فاضلاب و رسیدگی و پیگیری رفع مشکلات ناشی از آنها

 2- دریافت تماسهای مرتبط با خرید انشعاب آب و فاضلاب

 3- دریافت تماسهای مرتبط با بررسی قبض و اعتراض به صورتحساب

4- دریافت تماسهای مرتبط با تمامی خدمات پس از فروش

5- پیگیری خدمات ثبت شده در حوزه خدمات فروش و پس از فروش مشترکین

6- دریافت تماسهای متفرقه شهروندان ( پیشنهادها و انتقادها ) در حوزه آب و فاضلاب و راهنمایی و پیگیری رسیدگی به موارد مطرح شده

ب : تماسهای بدون ارتباط با اپراتور : دراین تماس اپراتور عملاً  نقشی نداشته و تماس با راهنمایی تلفن گویای 122 به زیر منوهای ذیل هدایت می گردد :

1- پرداخت غیر حضوری صورتحساب آبهاء با گرفتن شماره 2

2- ثبت رقم کنتور، شماره تلفن و موبایل با گرفتن شماره 3


کاربر ثبت کننده:مدیر سیستمتاریخ آخرین ویرایش: یکشنبه 17 اسفند 1399 تعداد مشاهده:173