شرح خدمات 122

شرح خدمات قابل ارائه توسط مرکز ارتباطات مردمی 122

 

تمامی تماس های برقرار شده از کل سطح شهرهای استان  توسط تلفن های ثابت و همراه بدون پیش شماره با تلفن سه رقمی 122 به  مرکز ارتباطات مردمی 122 متصل می شود که سوابق آن در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (crm) سامانه ثبت می گردد .

پس از خوش آمدگویی تلفن گویا 122 در منوهای مختلف امکان برقراری ارتباط با اپراتور وجود دارد  که در این مراحل تمامی محتویات مکالمه طرفین به صورت خودکار و خارج از اراده و کنترل اپراتور ضبط می گردد .

این تماس ها به دسته های کلی ذیل تقسیم میشود:

1- اعلام حوادث شبکه آب، قطع و یا افت فشار

2- مشکلات شبکه فاضلاب

3- پرداخت قبوض، اعلام کارکرد کنتور و بررسی صورتحساب

4- خدمات مشترکین اعم از خدمات فروش و پس از فروش

5- ثبت و پیگیری پیشنهادات، انتقادات و شکایات

6- اعلام مصرف غیرمتعارف و گشت اب 

7- سوالات متداول 

 تاریخ ثبت : یکشنبه 17 اسفند 1399  
  آخرین به روزرسانی : دوشنبه 28 شهریور 1401
 مدیر سیستم
 2607
کلیه حقوق این پورتال متعلق به شرکت آب و فاضلاب استان یزد می باشد

پشتیبانی : دفتر فناوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب یزد

DibaGroup (DCMS Prime)  |  Arvan